Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ломакіна Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Ломакіна Г. І. 
Суб’єктність як одна з якостей суб’єкта громадянського суспільства [Електронний ресурс] / Г. І. Ломакіна // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2012. - № 4. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2012_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вінницька Н. 
Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу [Електронний ресурс] / Н. Вінницька, Г. Ломакіна // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_13
На базі навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа I - III ступенів № 22 – багатопрофільний ліцей” розроблено та апробовано модель віртуального виховного простору, в структурі якого виділено та охарактеризовано наступні компоненти цієї моделі: віртуальне методичне об‘єднання класних керівників, віртуальне методичне об’єднання практичних психологів, соціальних педагогів, логопедів, бібліотеку освітнього округу, дистанційні творчі проекти, клуби за інтересами. Констатовано, що охоплення навчального закладу мережею освітнього округу надає можливість вивести систему роботи закладу на вищий рівень розвитку. Підкреслено необхідність проведення вебінарів для поширення передового педагогічного досвіду.На базе учебно-воспитательного комплекса "Общеобразовательная школа I - III ступеней № 22 – многопрофильный лицей" разработана и апробирована модель виртуального воспитательного пространства, в структуре которого выделены и охарактеризованы следующие компоненты: виртуальное методическое объединение классных руководителей, виртуальное методическое объединение практических психологов, социальных педагогов, логопедов, библиотека образовательного округа, дистанционные творческие проекты, клубы по интересам. Констатировано, что данная модель образовательного округа дает возможность вывести систему работы учреждения на более высокий уровень развития. Подчеркнута необходимость проведения вебинаров для распространения передового педагогического опыта.The article deals with the content of the system of the work of the virtual educational space, the possibilities of the Internet as to the organization of the educational work in the educational district. The model of the virtual educational space that covers five structural components is proposed. Special attention is paid to the improvement of the educational process and the innovative development of the schools and the creation of pupils’ projects.
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ломакіна Г. 
Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства" [Електронний ресурс] / Г. Ломакіна // Рідна школа. - 2013. - № 12. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_12_4
Розглянуто поняття «громадянське суспільство» як економічну, соціальну, політичну та духовну сфери діяльності суб'єкта. Розкрито сутність та структуру категорії «старшокласник – суб'єкт громадянського суспільства». Охарактеризовано особливості самовизначення та самореалізації учнів старших класів у всіх сферах життя громадянського суспільства. Виокремлено особливості потреб та інтересів особистості. Досліджено вплив участі старшокласників у шкільному самоврядуванні на здійснення свідомого політичного вибору після досягнення вісімнадцятирічного віку. Показано необхідність діагностики рівня сформованості поняття «старшокласник – суб'єкт громадянського суспільства» та організації виховання учнів старших класів у цьому напрямі. Рассмотрено понятие «гражданское общество» как экономическая, социальная, политическая и духовная сферы деятельности субъекта. Раскрыта сущность и структура категории «старшеклассник-субъект гражданского общества». Охарактеризованы особенности самоопределения и самореализации учащихся старших классов во всех сферах жизни гражданского общества. Выделены особенности потребностей и интересов личности. Исследовано влияние участия старшеклассников в школьном самоуправлении на осуществление сознательного политического выбора по достижении восемнадцатилетнего возраста. Показана необходимость диагностики уровня сформированности понятия «старшеклассник-субъект гражданского общества» и организации воспитания учащихся старших классов в этом направлении.Considered the concept of «civil society» as an economic, social, political and spiritual realm of the subject. Disclosed the essence and structure of the category of «senior - the subject of civil society». Characterized the features of self-determination and self- senior high school students in all areas of civil society. Author determined needs and peculiarities of the individual. Attention is focused on the impact of high school students participate in school governance in making a conscious political choice after reaching the age of eighteen. Summed up the need to diagnose the level of formation of the concept of «a senior - the subject of civil society» and to organize training high school students in this area.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.28 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського